Konvertujte posetioce sajta u kupce proizvoda

Chatbot je u mnogome promenio način poslovanja i nastupa na Internetu. Komunikacija sa korisnicima za koje pretendujete da postanu kupci je znatno olakšana i unapređena kreiranjem ovog alata. Njegov značaj se najviše ogleda u poboljšanom korisničkom iskustvu i zadovoljstvu korisnika, što je preduslov za vašu brand image strategiju, predstavljanje biznisa na Internetu, konverziju posetioca u kupca i sledstveno svemu tome – razvoj samog biznisa.

Pojavom Chatbota omogućeno vam je da iskoristite sve benefite koje on nudi. Firma New Look Entertainment vam donosi ovo biznis rešenje koje je nedovoljno korišćeno u Srbiji. Budite među najboljima koji su ovaj alat integrisali u svoju digital marketing strategiju i koji su daleko ispred onih koji još uvek nisu svesni potencijala ovog alata. Budite među onima čiji biznis ide uzlaznom putanjom i koji koriste sve raspoložive resurse za razvoj, a jedan od tih resursa je svakako i ovaj alat.

Primena Chatbota u marketingu

Svako ko je uočio sve benefite kojima ovaj alat za marketing automatizaciju doprinosi razvoju biznisa i čitavom nastupu na Internetu, istog trenutka je želeo da iskoristi sav potencijal ovog alata. Razvoj tehnologije je ono što svaki ozbiljan biznismen prati u cilju integrisanja savremenih novina koje tehnologija iznedri u svoju marketing strategiju. Upravo o tome se radi i kada je reč o Chatbotu – najbolji među odličnima ga već koriste na svom sajtu i “beru plodove” koje ovaj inovativni alat donosi.

Njegova primena na sajtu je vezana za komunikaciju sa korisnicima, na način koji njima najviše odgovara – jasna, koncizna i svrsishodna komunikacija, i što je takođe važno – momentalna i uvek dostupna. To je, dakle, algoritamski program za pružanje odgovora na pitanja korisnika na sajtu. Predstavlja vaš lični asistent kojem je “radno vreme” – sve vreme, odnosno koji je uvek na raspolaganju korisnicima.

On radi sve “tri smene” i vodi korisnike kroz vašu ponudu kroz davanje odgovora na pitanja koja korisnici imaju vezana za iste. Kao takav, predstavlja izvrsno sredstvo za unapređenu korisničku podršku, doprinoseći zadovoljstvu korisnika pretragom na vašem sajtu. Njegova primena u marketingu je upravo gorenavedeno – unapređenje korisničke podrške kroz efikasan sistem komunikacije sa korisnicima, koji tako zadovoljni uslugom na vašem sajtu u najvećem broju slučajeva postaju vaši klijenti, tj. kupci vaših usluga ili proizvoda.

Neka posetioci vašeg sajta postanu vaši kupci/klijenti

Ovaj moćni alat za automatizaciju pruža brojne prednosti svakoj kompaniji ili organizaciji koja ga uvrsti u svoju Internet strategiju. Budući da predstavlja prvu liniju komunikacije sa korisnicima prilikom posete vašem sajtu, on umnogome govori o vašoj kompaniji i samom biznisu, i to u najpozitivnijem kontekstu. Samim tim što je zadužen za pružanje odgovora korisnicima, Chatbot predstavlja vašu kompaniju u najboljem svetlu, jer govori da vam je stalo da korisnici dobiju odgovore na svoja pitanja efikasno i bez čekanja. Svaki posetilac vašem sajtu će vam biti zahvalan zbog ove opcije, jer ima priliku da sazna ono što ga zanima na jednostavan i brz način.

Tako zadovoljan korisnik, koji je dobio potrebne odgovore i kojem je vaš sajt umesto vas govorio o vama kao o velikim profesionalcima posvećenim korisničkom iskustvu, rado će postati i vaš kupac. Nakon što sazna šta ga zanima, vašem posetiocu je sledeća aktivnost kupovina, što je cilj koji želite postići. Veoma je važno da svako ko svoj biznis predstavlja na Internetu, svoj sajt uredi tako da bude maksimalno na usluzi korisniku, odnosno da bude u potpunosti funkcionalan. Ovaj alat je formiran upravo iz tog razloga – da korisnik bude toliko zadovoljan uslugom na vašem sajtu da ne poželi da potraži ono po šta je došao na drugom sajtu, već da nakon komunikacije sa Chatbotom pređe na odeljak kupovine onoga što na svom sajtu nudite.