Kako napisati dobar SEO tekst je sigurno nešto što ste pokušavali da saznate ukoliko imate sopstveni biznis ili učite kako da pišete tekstove koji će biti zanmljivi većem broju čitalačke publike. Prvo je bitno da vidite kome se tim tekstom obraćate, koji su vam ciljevi, da tekst bude napisan što kvalitetnijim i jednostavnijim jezikom, dakle svi mogu da razumeju poruku koju želite da prenesete i naravno da bude originalan, tj.da tekst bude vaš jer u suprotnom Google će otkriti lako da ste kopirali neki deo ili uzeli od nekog drugog i nećete biti nagrađeni za to sa boljom pozicijom na prvoj strani.
Vizuelni deo SEO teksta
Tehnički deo je takođe bitan za SEO. Neka forma prosto mora da se ispoštuje. Ceo tekst treba da ima minimalno 300 reči međutim vremenom oni koji su vični pisanju i koji su se izveštili pišu i po 1000 reči. U takvom tekstu je bitno da postoje minimum tri ključne reči, ovde mislimo na tekst koji je kraći i da je poruka jasna. U samom tekstu Naslov, podnaslovi i prva rečenica igraju bitnu ulogu. Pravilnim izborom i načinom pisanja, zadržaćete korisnika na tekstu, a zbog toga ste i počeli da pišete. Pažnja današnjeg korisnika je vrlo kratka, lako ju je izgubiti, tako da je bitno da budete u tih nekoliko ključnih delova jasni i zanimljivi. Nekoliko kvalitetnih slika, zatim grafikoni i sve što će tekst učiniti relevantnijim je sigurno dobrodošlo.
Rečenice SEO teksta
Svaki kvalitetan pisac će vam reći neka rečenice budu što jednostavnije i razumljivije. Nije potrebno da pišete neke floskule koje niko ne razume da biste delovali inteligentno. Bitno je da vas svako razume i da korisniku objasnite što lakše kako da piše. Tehnički bi najbolje bilo da rečenica ima do 20reči, naravno ovo nije nikakvo pisano pravilo, već savet da što pre dostignete željenu formu.
Ključne reči
Malo je uvek bolje. Tu rečenicu ste sigurno čuli više puta. Dakle nije potrebno da vaš tekst bude prenatrpan svim rečima koje vam deluju bitno. Jednu stavite u naslov, drugom rečju počnite prvu rečenicu, zatim u neki od pasusa dodajte još neku i to je već sasvim dovoljno da ispunite tehnički uslov za vaš frendli SEO tekst. Google nije osetljiv na velika i mala slova, ali jeste na boldirana tako da možete da mu pošaljete poruku podebljavanjem reči šta je ono što je vama bitno. I na šta ste želeli da se obrati pažnja.
Naslov za SEO tekst
Jasno vam je da je naslov nešto što je jako bitno jer tako će vas naći u pretrazi i tako ćete sve potencijalne korisnike privući da ostanu na vašoj stranici. Kod naslova je najbitnije da vašem čitaocu ponudite rešenje, postavite mu neko pitanje ili da naslov zvuči misteriozno. Na taj način imate više šansi da privučete više ljudi i zadržite ih. Neki od predloga su Kako da pronađete rešenje za, Ukoliko ste mislili da je dovoljno, Da li ste znali… Shvatili ste da sam tekst mora da pruži neku informaciju, rešenje ili reši neko pitanje. Informacija je ono čime trgujemo danas, kao i vremenom. Dakle ponudite ono što je potrebno vašoj ciljnoj grupi.

Za kraj teksta da rezimiramo
Digitalni Pisanje nije jednostavno, nekom ide lakše, prosto je rođen za to, drugi će morati na teži način da se usavrši, dakle moraće da vežba. Ipak ne očajavajte pisanje može da se nauči. Što više budete pisali, vremenom ćete biti sve bolji i kvalitetniji pisac. Bitna je volja, trud i da stalno čitate i usavršavate se. Poruka koju prenosite čitaocu vremenom će doći do željene forme.
NEW LOOK je kompanija koja će Vam omogućiti da ostvarite svoje ciljeve na online teritorijama. Bilo da Vam je potreban razvoj cloud aplikacija za Vašu kompaniju ili startap, ili Vam je potrebno unapređenje Vašeg biznisa na Internetu, NEW LOOK je kompanija koja će Vam svojom tehničkom i kreativnom ekspertizom pomoći da postignete i premašite ciljeve koje ste postavili.
Leave A Comment